Postup při reklamaci
Vaše zavítání na tuto část webových stránek nás velice mrzí. Jsme zodpovědnou a férovou společností, která se postaví k případným pochybením čelem.
Co Vás v celém reklamačním procesu čeká?
V prvé řadě, prosím, co nejdříve kontaktujte obchodníka, který s vámi zakázku projednával. Ten následně zahájí reklamační řízení ve spolupráci s naším reklamačním oddělením. Kontakt na pověřenou osobu naleznete například na poslední vystavené faktuře, dodacím listu či v jakékoliv vaší dosavadní komunikaci s naší společností. V případě, že kontaktní osobu nemůžete dohledat, použijte náš kontaktní formulář.
Popište co nejdetailněji zjištěnou vadu a přiložte fotodokumentaci.
Nebojte se zaslat váš návrh řešení (např. výše požadované slevy). Proces reklamace se tak následně zrychlí.
Až budeme mít veškeré informace, obchodní zástupce vás kontaktuje a informuje o možnostech řešení a zda je nutné zaslat zpět textil k důkladnějšímu posouzení.
V případě, že vás obchodní zástupce požádá o zaslání textilu k posouzení, napište, prosím, číslo zakázky na balík.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní v souladu s platnými zákony ČR. Zpravidla však stihneme posoudit reklamaci do 14 dnů.
Více informací vztahující se k reklamacím naleznete v našich obchodních podmínkách.
Ke každé reklamaci přistupujeme zodpovědně s maximální snahou rychle napravit naše případné pochybení.