Postup při reklamaci

Vaše zavítání na tuto část webových stránek nás velice mrzí. Jsme zodpovědnou a férovou společností, která se postaví k případným pochybením čelem.

Co Vás v celém reklamačním procesu čeká?

V prvé řadě, prosím, co nejdříve kontaktujte obchodníka, který s vámi zakázku projednával. Ten následně zahájí reklamační řízení ve spolupráci s naším reklamačním oddělením. Kontakt na pověřenou osobu naleznete například na poslední vystavené faktuře, dodacím listu či v jakékoliv vaší dosavadní komunikaci s naší společností. V případě, že kontaktní osobu nemůžete dohledat, použijte náš kontaktní formulář.

Popište co nejdetailněji zjištěnou vadu a přiložte fotodokumentaci. 

Nebojte se zaslat váš návrh řešení (např. výše požadované slevy). Proces reklamace se tak následně zrychlí.

Až budeme mít veškeré informace, obchodní zástupce vás kontaktuje a informuje o možnostech řešení a zda je nutné zaslat zpět textil k důkladnějšímu posouzení.

V případě, že vás obchodní zástupce požádá o zaslání textilu k posouzení, napište, prosím, číslo zakázky na balík.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní v souladu s platnými zákony ČR. Zpravidla však stihneme posoudit reklamaci do 14 dnů.

Více informací vztahující se k reklamacím naleznete v našich obchodních podmínkách.

Ke každé reklamaci přistupujeme zodpovědně s maximální snahou rychle napravit naše případné pochybení. 

Ozvěte se nám

774 226 226 vyroba@danielson.cz